Skip to main content

कठै ! एक्काइसौँ शताब्दीको महान् मानिस

Photo by Bimal Ranabhat from Pexels

    एउटा अचम्मको मानिस छ , ठीकठाक जस्तो पनि छ । बौलाएको जस्तो पनि छ , होसमै भएजस्तो पनि छ । उसँग आफ्ना बिचार छन् , सबैभन्दा उच्च स्तरको बिचार ( यस्तो ऊ आँफै मान्छ ) । अरूले मानुन् या नमानुन् उसलाई यसको केही सरोकार छैन । यति भनेपछि बुझिन्छ ऊ धमण्डी छ । प्रेमको मामलामा स्वार्थी पनि छ । उसलाई प्रेम चाहिन्छ र हुँदा पनि छटपटाउँछ । उसले लिन जानेको छ दिन जानेको छैन । 

एक्काइसौँ शताब्दीको महान् मानिस ( ऊ आँफुलाई यस्तै ठाँन्छ , नत्र यो कुरा अरू कसले मान्छ ? ) हार्न पनि जानेको छैन र हराउँन पनि । अरूलाई हराएको अन्धविश्वास पाल्छ र साँझ घर फर्केपछि आँफैसँग हार्छ । आँफैलाई हराउन भने मज्जाले जानेको छ । उसका गोडा जमीनमा छैनन् । आफुलाई उसले पन्छी ठान्छ , अरूलाई कुवाको भ्यागुत्तो । उसको शरीरबाट नमिठो गन्ध आउँछ , एकदमै अमिलो गन्ध त्यसैले अरू उसको अगाडि आउँदा नाक थुन्छन् र ऊ पनि त्यसै गर्छ । उसको छेउमा बसेर सास फेर्नु , केवल सास तान्नु र फ्याँक्नु मात्र हुन्छ । बाँचेको आभास अरूलाई दिन उसले जानेको छैन , चाहेकै छैन ।

बिचरापनको केही झलक उसमा देखिन्छ तर कसैले उसलाई बिचरा भनेको ऊ सहन सक्दैन , आफैले आफैँलाई बिचरा भन्नु पनि पाप सम्झन्छ । प्रेम के हो उसले जानेको छैन , दया के हो जानेको छैन । उसले पुराना मान्छे भन्दा पृथक बन्न आफुभित्र गुम्साएर राखेको छ प्रेमलाई । उसका लागि प्रेम केबल सिनेमामा छ , किताबमा छ अनि रहरमा छ । उसलाई देख्दा लाग्छ कुनै काल मनभित्र प्रेम थन्काएको उसले एकाएक चाबी हराएको छ अनि ऊ,  प्रेम गर्न नजान्ने एक्काइसौँ शताब्दीको महान् मानिस, आफुलाई भग्वान कृष्ण मान्दै बाँचेको छ । 

उसले आफुलाई आफु हुन नदिएको धेरै भयो , ऊ त हरपल अरू बन्न खोज्छ र अरूलाई पनि आफु बन्न नदिन अथक प्रयास गरिरहन्छ । एक्काइसौँ शताब्दीको महान् मानिस नयाँ सीपले भरीपूर्ण छ , उसले जानेको छ आफ्नो गल्ती अरूलाई सुम्पन । उसको प्रकृतिनै यस्तौ भइ सक्यो कि आफ्नो गल्ती अरूको हो भन्दै बाँच्न खोज्छ , इज्जत बचाउँन आत्मा मार्न खोज्छ । प्रेम उसका लागि ल्याप्चे लगाएको कागज भएको छ, उसको सोचमा रहेको कागज जोसँग कसैकाे ब्यबहार नमिले प्रेम स्वत खारेज हुन्छ । एक्काइसौँ शताब्दीको महान् मानिसले झुक्न जानेको छैन , सायद सिकेकै छैन । 

समस्यासँग उसले मिल्न जानेको छैन , जानेको छ त केबल भाग्न ।  एक्काइसौँ शताब्दीको महान् मानिस भगौडे हो , इतिहासकै सबैभन्दा ठूलो भगौडे । कति भाग्न पर्छ भन्ने पनि नजान्ने , दम्भ भएको पानीआन्द्रे मानिस जो भाग्दा भाग्दै उमेर रहदा रहदै जीवनबाटै भागिदिन्छ । ऊ समस्या , प्रेम , जिम्मेवारी, भविस्य, सबै सबै थोक छोडेर टाप ठोक्ने एउटा भगौडे मानिस । उसले जीवन सँग सन्धि गर्न जानेको छैन तर यो कुरा ऊ मान्न चाहँदैन , उसलाई लाग्छ नजान्नु पाप हो र अरूलाई पनि यो पाप हौ भन्दै फुक्दै हिड्छ । उसले केही जानेको छैन त्यही पनि सबथोक जानेको ढर्रा पार्छ । उसले केवल जानेको छ बाटोमा खाल्टो हुँदा बाटो मोड्न , बोक्न गाह्रो कुरा सबै बाटोमै छोड्न र जानेको छ सपना देख्न , यो एक्काइसौँ शताब्दीको महान् मानिस इतिहासकै सबैभन्दा ठूला सपना देख्ने मानिस हो । 

उसलाई प्रश्नसँग घृणा छ , न आँफैलाई सोध्छ , न अरू कसैलाई । आफ्नो बोली , आफ्नो सोच ऊ ध्रुबसत्य मान्छ । उसले खुम्चन जानेको छैन , फुल्न मात्र जानेको छ , च्वास्स छुँदा फुट्ने बेलुन जस्तै । सबैकुरा किन्न सकिन्छ भन्छ, जतन गर्न उसलाई आउँदैन । ऊ पिंजरा बनाउँछ , पिंजरामा आँफैलाई थुन्छ अनि बादल माथि उड्ने सपना देख्छ ।

जब एक्काइसौँ शताब्दीको महान् मानिसको बारे सोच्छु मेरो मगजमा दुईटा मात्र चित्र नाँच्छन् :

एउटा चित्रमा कोही मानिस ठूलो सागरबीच पौडी पोसाक लगाएर नाउमाथि बसिरहेको हुन्छ , मोती खोज्न गएको हुन्छ ऊ त्यहाँ । तर सागरको गहिराइ सम्झन्छ र पानीमा नपसेर भाग्ने दाउ खोज्न थाल्छ ।  

अर्को चित्रमा कोही राम्रोसँग पढ्न जान्ने मान्छे , से नो टु सुसाइड लेखेको गल्बन्दीको पासोमा झुन्डिरहेको हुन्छ । 

कठै ! मानव सभ्यताकै सबैभन्दा विकसित मानिस । कठै ! एक्काइसौँ शताब्दीको महान् मानिस । 

- बिजय लुईटेल

Comments

Popular posts from this blog

बडीमालिका : क्षणभङ्गुरता

Photo : Rupesh Lekhak २७ बर्ष पुग्यो यात्री । जीवन के हो र यसको उत्तर कहाँ छ सदा यहि प्रश्नमा रुमल्ली रहन्छ । झिना मसिना कुरामा खुसी भइदिन्छ अनि सानै कुराले पनि उसको मनमा ठेस लगाइदिन्छ । सिक्दैछ स्वीकार्न जीवनका गुण र अवगुण दुवैलाई । सुनेको हो उसले पनि बडिमालिकाका बारेमा , सामाजिक संञ्जालमा भिरालो डरलाग्दो बाटोको भिडियो हेरेको हो तर त्यस ठाउँलाई छुन र त्यहाँको बतासमा आफ्नो सास मिसाउन पाए एक नयाँ अनुभुति जीवनलाई दिन सक्ने थिएँ भनि सोच्दथ्यो ।अहिले सफल भएर फर्किएको छ । जिएर  उब्रिएका अनुभवहरुलाई खल्तीमा बोकी हिँड्नेछ यात्री आजीवन अब । यो त्यही यात्रीको कथा हो ।  कथाको सुरुवात पुर्णविरामबाट … नेपालगन्ज सम्मको हवाई यात्रामा उसलाई कुनै सास्ती झेल्नु परेन । आनन्दले बादलको खेलकुद हेरेर मन बहलाइरह्यो । आफु भन्दा तल उडीरहेका बादल हेरेर सोच्यो अह्म भन्दा कति ठूलो छ संसार । भोली पल्ट भने उसको जीवनले एक पुर्णबिरामलाई च्वास्स छोएर फर्किदियो । नेपालगन्ज स्थित सिद्धार्थ होटलबाट केही अघि पुगेको थियो उसले चढेको कालो रँगको टाटा सुमो गाडी । एकाएक केही कुरा जलेजस्तो गन्दले पुरै गाडीलाई छोप्यो । गाडी रोकिय

स्वमन्थन : सामाजिक सञ्जाल

We curate our lives around this perceived sense of perfection because we get rewarded in these short term signals: hearts, likes, thumbs up and we conflate that with value and we conflate it with truth. And instead, what it is is fake brittle popularity that’s short term and that leaves you even more, and admit it, vacant and empty before you did it. Because that enforces you into a vicious cycle where you’re like what’s the next thing that I need to do now, because I need it back. Think about that compounded by two billion people and then think about how then people react to to the perceptions of others.” — Chamath Palihapitiya, CEO of Social Capital बिगतका केहि समय देखि एउटा चीज खाइरहेछ मनलाई । पर्याप्त समय भएता पनि समय नहुनुको ननिकोपनले । समय आखिर खाँदैछ के ले ? यसको उत्तर खोज्न मैले दैनिकीलाई केरकार गरेँ । सबेर ५ बजे उठेर म हिँङ्न भनि बाहिर निस्कन्छु । माघ महिना भएकाले अहिले त्यो बेलुकालाई सरेको छ । तसर्थ अहिले ६ बजे उठ्छु । मोबाइलमा अलार्म बज्छ । एकछिन अलार्म बजेको मोबाइलमा घोतलिन

वर्क लाइफ व्यालेन्स ( Work-Life Balance )

पहाडको शिरमा मुस्कुराइरहेछन् एक लस्कर अपरिचित रुखहरु । एक लस्कर, अपरिचित यादहरु । निक्कै परबाट हेर्दा त्यस्तै प्रतित भइदिन्छ । कोही सुस्ताएका होलान् कुनैदिन ती रुखका छहारीमा , एक जीवनलाई पुग्ने सम्झना मनलाई बोकाएर फर्किएको होलान् । ती को हुन् , कहाँ बस्छन् , के गर्छन् , उमेर कति हो , सास फेर्दै छन् कि धुवाँ बनिसके यसमा कोही जानकार छैन । जानकार यदि कोही छ भने ती आफै छन् तर उनीहरुको अस्तित्व माथिनै एक पश्न छ किनभने ती मेरो कल्पनमामा मात्र सिमित छन् । तेरो सम्झना ,उस्को सम्झना, तपाईको सम्झना सबै त्यही रुखको छहारीमा एक हुन सक्दछन् । तर नहुन पनि सक्दछन् । त्यो केवल रुखको एक छहारी न हो । क-कसलाई समेट्न सक्ला र बिचरा त्यसले ?  जिम्मेवारीको यत्रो भारी कहाँ बोक्न सक्ला  ? तर थोरै भने बोक्न सक्षम छ ।  मेरा थोरै सम्झनाहरु त्यो छहारी मुनि समेटिएका छन् । मलाई तिनैले आज एकाएक यात्रा सम्झाइदिए । यस्ता सम्झना केलाउदा लाग्छ म जन्मिएकै यात्रा गर्न हुँ । यात्राका केयौँ यस्ता सम्झना छन् जसले मलाई आफैलाई चिन्न मद्दत गरेका छन् । केही समय अघि मन विचलीत हुने बित्तिकै म यात्रामा निस्कन्थेँ । उदासी अनि जीवनमा आ